[Talk-cz] Galerie predevsim ceskych prikladu vyuziti OSM a vyzva k zaslani/oznameni dalsich prikladu vyuziti OSM

Pavel Bokr osm na kraluvdvur.cz
Pondělí Březen 21 09:01:14 UTC 2016

> btw, ten pirátský styl normálně nabízí mapbox - tady mám stránku se všemi base-mapami mapboxu: http://zby.cz/parkovani

No tak ted uz vim kde presne jsem to videl a zapomel a neulozil si to :-) - diky za link!

PB

From: Pavel Zbytovský
Sent: Monday, March 21, 2016 9:34 AM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz] Galerie predevsim ceskych prikladu vyuziti OSM a vyzva k zaslani/oznameni dalsich prikladu vyuziti OSM

Tak je hezké to ilustrovat na čr území, ale může být i jinde.. Třeba OpenSeaMap bych v čr neprezentoval :)))

btw, ten pirátský styl normálně nabízí mapbox - tady mám stránku se všemi base-mapami mapboxu: http://zby.cz/parkovani

P.

On Mon, Mar 21, 2016 at 8:28 AM Michal Grézl <michal.grezl na openstreetmap.cz> wrote:

  co takhle seznam pouzivajici osm mimo cr. to je asi nejdulezitejsi
  pouziti osm v republice:)

  > ve spolupraci s Pavlem Zbytovskym jsem na osmap.cz vytvoril samostatnou
  > galerii vyuziti OSM:
  > http://openstreetmap.cz/galerie
  >
  > Smyslem je ukazat vyuziti OSM predevsim v ceskych projektech a ceske
  > komunite. Zatim je to takovy zarodek, verime ze dalsi priklady budou
  > pribyvat a stanou se dalsi inspiraci jakymi ruznymi zpusoby lze OSM
  > vyuzivat.
  >
  > Na konci je teda zminka i globalnich projektech nad daty OSM, aby se ukazalo
  > alespon to nejzajimavejsi ze zahranicnich projektu (idealne nad CR). Z toho
> [...]

  Michal Grézl
  http://openstreetmap.cz