[Talk-cz] Galerie predevsim ceskych prikladu vyuziti OSM a vyzva k zaslani/oznameni dalsich prikladu vyuziti OSM

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Pondělí Březen 21 12:14:15 UTC 2016

> From: "Pavel Bokr" <osm na kraluvdvur.cz>
> To: <talk-cz na openstreetmap.org>
> Subject: Re: [Talk-cz] Galerie predevsim ceskych prikladu vyuziti OSM
> a vyzva k zaslani/oznameni dalsich prikladu vyuziti OSM
>

> Ted jsem kouknul na to PFko – to je fakt dobry, akorat k tomu mam jednu
drobnost a to jestli se to v roce 2017 neprebije necim uplne jinym a toto
pak
> nezanikne.
>
> Nevim jestli tvurce cte, ale ja jsem urcite pro odkazat v te sekci kde
jsou odkazy na on-line pouziti a jsem pro odkazat trvale (ne jen do konce
roku – tedy > pokud to nebude nahrazeno necim obdobnym pro dalsi roky). Neni
mozne tomu dat nejakou trvalou adresu typu http://pf.migdal.cz/2016/
(http://pf.migdal.cz/2016/) ???

Vzhledem k tomu, že ho znám osobně, předám tento požadavek. :-)

--

Mikoláš Štrajt / Severák