[Talk-cz] Ne/mapovat stezky, ktere jsou znaceny jen "na papire"?

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Březen 22 15:42:13 UTC 2016

zdar,

> Presto ale ani jedna z nich nema v realu zadne znaceni.

ok, vymažeme z mapy hranice krajů, protože nejsou v terénu značeny, jen sem
tam se najde nějaká cedule u silnice, například? :-)
... nebo asi jsem nepochopil, proč bylo třeba o tom takto mluvit?

> a) tolik zelenych cest, ze vlastne nevim, kudy vede skutecna zelena KCT;

problém rendereru, že používá stejné barvy/typ čáry

NS by měla být čerchovaná

mimochodem mohu se zeptat autora vizuálního stylu, proč tam nakreslil vážku
místo aby použil zavedený symbol rozcestníku?

> b) v mape je trasa stezky zduraznena vzitou terenni "znackou" (bily ctverec
> + zeleny sikmy pasek), takze to uzivatele navadi k hledani teto znacky
> v terenu

to je jasná chyba v datech - zasloužil by za uši, kdo tam vyplnil osmc:symbol
přestože žádný není

> Pak povinne vsechna zastaveni (a ty pak renderovat podobne jako rozcestniky)

proč se to má plést s rozcestníky? - pro infotabule přeci máme jinou značku

nebo to "podobně" nebylo na to, jak to má vypadat, ale že to tam vůbec má být?
- no to samozřejmě

K.