[Talk-cz] Galerie predevsim ceskych prikladu vyuziti OSM a vyzva k zaslani/oznameni dalsich prikladu vyuziti OSM

Pavel Bokr osm na kraluvdvur.cz
Úterý Březen 22 20:37:15 UTC 2016

Ahoj,

diky za tipy, doplnil jsem do galerie:
- seznam.cz (zaklad, turistickou, zimni a zemepisnou)
- odkaz na tripomatic (zatim pracovne tam kde je) az tam toho bude vic tak bych tyhle on-line sluzby oddelil asi od dalsich vyuziti
- originalni PFko (zatim jako obrazek, “zivy” link bych uvital trvaly – jiz se resi, uvidime zda se vyresi)

+ jsem pridal ukazky stylu pirates (je tam i ten Karrrlin :-) a pencil, odkaz na parkovani v Praze

http://openstreetmap.cz/galerie

kazde dalsi pripominky jakoz tipy vitany, kdyz sam na neco narazim tak taky pridam (urcite jsem za celou tu dobu taky neco videl, ale takto nasilim me najednou nic nenapadne, ale casem urcite jo).

Pavel Bokr

From: Pavel Zbytovský
Sent: Monday, March 21, 2016 9:34 AM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz] Galerie predevsim ceskych prikladu vyuziti OSM a vyzva k zaslani/oznameni dalsich prikladu vyuziti OSM

Tak je hezké to ilustrovat na čr území, ale může být i jinde.. Třeba OpenSeaMap bych v čr neprezentoval :)))

btw, ten pirátský styl normálně nabízí mapbox - tady mám stránku se všemi base-mapami mapboxu: http://zby.cz/parkovani

P.

On Mon, Mar 21, 2016 at 8:28 AM Michal Grézl <michal.grezl na openstreetmap.cz> wrote:

  co takhle seznam pouzivajici osm mimo cr. to je asi nejdulezitejsi
  pouziti osm v republice:)

  > ve spolupraci s Pavlem Zbytovskym jsem na osmap.cz vytvoril samostatnou
  > galerii vyuziti OSM:
  > http://openstreetmap.cz/galerie
  >
  > Smyslem je ukazat vyuziti OSM predevsim v ceskych projektech a ceske
  > komunite. Zatim je to takovy zarodek, verime ze dalsi priklady budou
  > pribyvat a stanou se dalsi inspiraci jakymi ruznymi zpusoby lze OSM
  > vyuzivat.
  >
  > Na konci je teda zminka i globalnich projektech nad daty OSM, aby se ukazalo
  > alespon to nejzajimavejsi ze zahranicnich projektu (idealne nad CR). Z toho
> [...]

  Michal Grézl
  http://openstreetmap.cz