[Talk-cz] Galerie predevsim ceskych prikladu vyuziti OSM a vyzva k zaslani/oznameni dalsich prikladu vyuziti OSM

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Čtvrtek Březen 24 10:22:28 UTC 2016

Moc hezký, jak se ta stránka rozrůsta!

Měl bych ještě tip na maposmatic.org - snadno tam člověk vytvoří mětský
plán s rejstříkem k tisku (viz http://upload.zby.cz/maposmatic.jpg )

PZ.