[Talk-cz] JOSM down/up load connection timeout

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Březen 25 06:13:42 UTC 2016

Zkousel jsem vyvojove servery ale tam zrejme nejsou spravna data, takze to
nejsem schopen uplne verne nasimulovat. Podle vseho ale spis ne. I s
ohledem na to, ze je to viditelne vazane na zatez hlavniho serveru (kdyz je
v americe noc, tak je to vzdy vyrazne lepsi) to ale muze byt tim, ze devel
jsou minimalne zatizene.

Neni tu nekdo jiny kdo pouziva JOSM a IPv6? Driv to nedelalo, takze je to
bude zmena na strane serveru, v JOSM nebo aktualizace Javy.

Bye