[Talk-cz] tag editor na api.osm.cz

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Březen 28 18:48:19 UTC 2016

http://api.openstreetmap.cz/table/id/10

pridan tag pokus, otevreno v novem okne - tag tam neni. Ale mozna je
to zase nejake to schvalovani.

Linux, Firefox 38.7.1

Prosel jsem vsechny nepouzite obrazky po ID 1000 a nastavoval tagy tam
kde to davalo smysl. Primarne abych vyfiltroval kraviny co tam jsou a
nejak se jich zbavil pres dotaz na tagy. Nejdriv to vypadalo ze to
uklada, ale asi tam nic neni :-(

Bye