[Talk-cz] Fotky rozcestniku na osmap.cz

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Březen 28 18:53:43 UTC 2016

Dne 28. března 2016 20:33 Michal Grézl <michal.grezl na openstreetmap.cz>
napsal(a):

> exif latlon a db latlon se budou, casem jak se to bude posouvat,
> lisit, exif latlon nehodlam menit, nic v exifu nehodlam menit. Jedine
> mozne upravy fotek budou rotace a zruseni nahledu (kvuli velikosti)
>
> Jestli to datum vylozene chces, tak to tam dam, ale je to fakt na nic.
> Ja vkladam treba 5 let stare fotky, k cenmu je mi datum, kterej je v syslogu?

Minimalne pro to, ze z DB se na to jde pak nejak dotazovat, muzu
vytahnout prilis stare nebo naopak jen nejnovejsi fotky.
Pokud je datum v exifu (tj. je exif), pak se to muze nastavit podle
nej, ale pokud exif neni, tak nic jineho nez TIMESTAMP nemame a je
dobre ulozit aspon ten nez vubec nic a nevedet zadnou casovou
informaci k te fotce.

> jo vsechny akce se schvaluji. bude to moct delat kazdej, az to bude
> vyladeny. A nektery se budou schvalovat automaticky.

S tim souvisi to, ze bud bude muset byt komplet historie ala wiki nebo
minimalne pro vsechny vlastnosti originalni a posledni hodnota,
protoze jinak prijde nejakej vandal a cele to znici. To by prave
resila ta moznost modifikace pres OAuth - pak je jasne kdo (a co
zmenil) a da se to nejak resit.