[Talk-cz] Rozcestníky-focení-ztráta dat-záchrana?

Marek Janata janata.mar na gmail.com
Pondělí Květen 2 11:38:39 UTC 2016

nejvíc úspěchů jsem měl s recoverjpeg
https://www.rfc1149.net/devel/recoverjpeg.html - pak výše zníměný testdisc,
foremost (všechno pod linuxem) a podobně

ale udělej si před tím zálohu karty ať to nedorazíš...