[Talk-cz] Stromy pod kontrolou

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Úterý Květen 3 17:46:18 UTC 2016

Ahoj!

> Byl bych velice opatrny s jakymkoli re-importem. Znicis tim spousty
> prace. Mozna tak v podobe traceru a vizualni kontroly. Vsichni vime
> jak "kvalitni" data nase stat(d?)ni sprava (ne)spravuje ...

No, LPIS byla moc pekna data.

A jo, bude se to muset delat opatrne...  Zase, kdyz uz budem mit zmapovane jednotlive stromy,
nebylo by spatne mit u kusu lesa to jestli je jehlicnaty nebo listnaty?

Nejvic dat budou rozhrani porostu, ale to jsou zaroven data nejuzitecnejsi. Zmapovat
"tady v ty oblasti jsou mlady smrcky, je to v podstate nepruchodny" je jednoduchy, ale
obchazet s GPS kazdej ten kousek uz takova zabava nebude...

										Pavel