[Talk-cz] OsmHiCheck chybejici rozcestniky do osmap.cz

Hynek Řehoř l2k na email.cz
Středa Květen 4 09:17:39 UTC 2016

Ahoj,

aha, myslel jsem, že je to více "user friendly" -  pokud existuje
rozcestník bez ref. id a nahraji fotku s ref id, která vzdálená do x metrů
od rozcestníku, tak se automaticky updatne i OSM.

Doplním tedy přímo do OSM, no problem ;-).

Díky,
Hynek