[Talk-cz] Pirátské KČT rozcestníky ?

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Čtvrtek Květen 5 09:43:09 UTC 2016

Ahoj,

co s tímto? V prostoru Brno-Hády někdo (tipuji základní organizace Českého
svazu ochránců přírody "Pozemkový spolek Hády") vytvořila "naučnou stezku"
(tipuji že v rámci nějaké dotace), kterou osadila "rozcestníky". Ty na první
pohled připomínají rozcestníky KČT, ale IMHO to nemá s KČT nic společného.
Je to jen jakási divoká napodobenina z plastu. Z důvodů podle mě zcela
iracionálních autor napodobil vizuální design TIMů bez zjevného rozmyslu i s
#ref čísly a to tak, že na všechny směrníky uvedl stejné ref BO317a. V dolní
části doplněno o text "Pěší trasa KČT".

Při bližším pohledu a zamyšlení jde v podstatě o okruh 2,3 km tvořený
pravděpodobně ze 3 "TIMů" (rozcestníků), pásové značení "green-backslash"
odpovídající naučné stezce, po cestě jsou nějaké naučné tabule (takže by to
mohlo jako naučná stezka v mapě asi zůstat), motají do toho pomocné směrníky
k nenavazujícím turistickým trasám a k Lamacentru Hády.

Ještě existuje možnost, že ta naučná stezka je skutečně ve spolupráci s KČT
a že se prostě vykašlali udělat směrníky dle pokynů KČT (tedy osadit je
unikátnímy ref).

Fotky 2 rozcestníků mám (viz níže), ale jaké uvést ref?

https://www.dropbox.com/s/nvr50r0j3y1g4jk/BO317%20Nad%20D%C5%BEungl%C3%AD.
jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/3naz4klu7gschc1/BO317%20U%20H%C3%A1deck%C3%A9%20
planinky.jpg?dl=0