[Talk-cz] Dlaždice "Metropolis"

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Květen 6 06:38:29 UTC 2016

Čau,
vypadá to pěkně. K těm chybějícím mostům bych ještě přidal na zvážení zda
nevykreslovat man_made=bridge a možná by nebylo od věci zobrazit názvy
nákupních center.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vozdecký <vop na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 6. 5. 2016 2:08:18
Předmět: Re: [Talk-cz] Dlaždice "Metropolis"

"
Ahoj,
to je docela šik mě se to líbí - nebylo by od věci vyvinout něco jako city-
plan render, který bude vycházet z toho, na co jsme v české kartografii
zvyklí - toto je rozhodně blíže "našim" mapám než Mapnik s červenejma
dálnicema. Když už by to mělo být městské schema a když už tam máš
tramvajové trati, tak mi tam asi chybí jednak čísla linek u těch tratí, ale
spíše linky BUSu a puntíky zastávek. Nemusí být vše v každém zoomu, ale tak,
aby se vše dalo dopátrat... Ve velkém přiblížení tedy i názvy zastávek...

Postřehy k renderu:
- nerenderuješ podzemní části silnic (tunely), což by se hodilo (silnice
nečekaně končí)
- pročpak v Brně není vykreslená tramvajová síť?
- plochy chodníků tvořené polygonem (náměstí) se vykreslují jen jako chodník
po obrysu
- vynecháváš vykreslení malých objektů domů při malém přiblížení - v
centrech měst to má neblahý dopad, v menším přiblížení to vypadá, jako by
tam nebyly domy (např. Brno)
- ikony fotbalistů u hřišť se vykreslují do rohu hřiště a ne doprostřed
- highway=path zobrazuješ výrazněji než highway=track, takže lesní pěšiny
jsou vůči zpěvněným lesním cestám vykresleny úplně opačně (pěšiny jako
tlustá a cesty jako tenká čárkovaná)

Ještě reakce k odkazované stránce:
- máš tam chybu v URL v první větě
- v sekci "Zobrazujeme" tipuji, že máš omylem u lesů a parků zmíněnou modrou
barvu místo zelené (na dvou místech)

vop