[Talk-cz] Tip na vhodny smartphone pro aktivity souvisejici s OSM - zejmena co se tyce kvality/presnosti GPS prijmu

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pátek Květen 6 07:24:56 UTC 2016

Dne 6.5.2016 v 08:22 Pavel Machek napsal(a):
> No, kamarad doporucoval nejakyho Samsunga s podporou Glonass -- prave
> kvuli GPSce. Zda se ze vic druzic je vyhoda...

+1 Aby to melo A-GPS, Wifi, GPG a Glonass a mel by to byt dobre. Kdyz to bude mit BDS tak super [1].
Z dob kdy jsem mel Samsunga (a to uz je davno) tak jeho GPSka byla fakt spatna.

Ted mam LG G4 (coz je mimo rozsah) a jde to. Zadna velka vyhra to neni. Ale spatne taky ne.
Internet rika ze se mas podivat na tento zebricek:
  http://www.reviewgist.com/cell-phone-ratings?features=GPS

[1] https://en.wikipedia.org/wiki/BeiDou_Navigation_Satellite_System

Mirek