[Talk-cz] Tip na vhodny smartphone pro aktivity souvisejici s OSM - zejmena co se tyce kvality/presnosti GPS prijmu

Ha Noj ehanoj na gmail.com
Pondělí Květen 9 09:31:55 UTC 2016

> Diky vsem za odpovedi, hledam tedy neco s A-GPS + GLONASS + kompas (+ pamet
> idelane 16 GB, idealne podpora alespon 64 GB SD). BDS v teto cenove relaci
> moc neni, jen snad starsi Samgung galaxy A3. Ale pritomnost toho GLONASSu
> dela rozhodne velky skok v presnosti a rychlosti.
*** Doporucuji vyzkouset. Mám tu Sony Xperia M, která má výše uvedené
vlastnosti interní GPS a je téměř nepoužitelná (nízká přesnost, ztrácí
signál, zamrzá, dlouhý náběh). A tak si musím si připojovat starý GPS
modul SiRF III přes BT.

hanoj