[Talk-cz] Stromy pod kontrolou - vzorovy export

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Květen 24 17:00:53 UTC 2016

Dne 24.5.2016 v 15:43 Miroslav Suchý napsal(a):
> Zatim jsme s SafeTrees moc nepokrocil. Ale mam od naseho starosty export
> co vypadne vlastnikovi tech dat.
>
> Tady je vzorovy export nasi obce.
>    http://miroslav.suchy.cz/tmp/export.zip
>
> Asi se na to nekdy podivam. Ale klidne si s tim muzete hrat.
> Pokud ano, tak uvitam jakykoliv feedback. Protoze momentalne nevim co s
> tim (krome toho ze jsem zjistil ze v qgis si to muzu nejak prohlidnout).

Cus,

mas tam normalni dbf soubory, kodovani utf-8 kdyby nekdo hledal. To
otevres v excelu/calcu.

V nich mas (ve zkratce) radky s jednotlivejma stromama (trees.dbf). Na
radku mas id (zajimavy mozna pro aktualizace), mas tam druh, zrejme
nejaky rozmery stromu (vyska, rozpeti koruny ...), zhodnoceni stavu (jak
textovy, tak nejaky numera) a souradnice.

Takze pripadny import spociva v tom, ze vyrobis prislusny XML a
naladujes do nej maximum z tech dat, ktery davaji nejaky smysl pro mapu.

Pak tam mas (trees-in-groups.dbf a trees-groups.dbf), coz je takova
nijaka informace. Bez dalsiho asi nepouzitelne, maximalne jako info pro
rucni mapovani na tema "tuhle nekde jsou nejake stromy tohoto druhu". Ty
tabulky souviseji, v jedny je druh(y) ve druhy souradnice.

(treatments.dbf) je asi naprosto nezajimava, podle vseho doporuceni, co
s tim kterym stromem delat (prorezat ...).

A finale (photos.dbf) odkazy na fotky, ke kterym se bez prihlaseni
stejne nedostanes.

Jako v kazdy "spravny" databazi, hromada zaznamu nema prosychr ID zadny ...