[Talk-cz] Mapovani turistickych tras - prazdne ctverce

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pondělí Květen 30 09:38:30 UTC 2016

Dne 30.5.2016 v 10:57 Martin Hejna napsal(a):
> Vetsina prazdnych ctvercu (nejspis vsechny) na
> http://taskman.poloha.net/project/2
> je oznacena jako Done, tedy ze tam opravdu zadna trasa nevede.
>
> Z ceho pochazi to presvedceni? Nemuze se stat, ze by tam nejaka trasa
> prece jen vedla?

Ja jsem nekolik takovych ctvercu oznacil, takže pokud mám mluvit za sebe, tak to byl mix toho že to tam znám a porovnání
s existujícími mapami, kde v dané oblasti také neměli žádnou trasu.
Na druhou stranu jsem několik takových čtverců invalidoval s tím že tam nějaká trasa vede - většinou NS.

Takže ano, může se stát že tam nějaká trasa vede. Ale proto se na to mají podívat alespoň dva lidi, aby se ta šance
minimalizovala.

Mirek