[Talk-cz] Mapovani turistickych tras - prazdne ctverce

Marek Janata janata.mar na gmail.com
Pondělí Květen 30 10:45:06 UTC 2016

tak co můžu říct třeba k tomuhle čtvreci:
http://taskman.poloha.net/project/2#task/5599 tak tam vede modrá značka
jinudy (neodbočuje z hráze a je tam nový průsek s cestou k té lesní cestě
na jihozápadě + další v podstatě rovnoběžný nový průsek s cestou východně)
- třeba na mapy.cz už je to opravené:
https://mapy.cz/turisticka?x=15.8449978&y=49.6491210&z=16. Chci to opravit
a projet s gpskou, ale časově jsem na tom teď tragicky ....

Lopux