[Talk-cz] Duplicitní adresy na POI

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Listopad 1 11:42:04 UTC 2016

Dne 31.10.2016 v 9:39 Pavel Machek napsal(a):
> [...]

Cus, sme opet u toho, co OSM umoznuje a neumoznuje. Technicky spravne si
dovedu predstavit, ze budova (at uz v provedeni node/way/relation) bude
mit privazanych 0-N relaci adres (= muselo by vzniknout neco jako
"adresni relace", kterou bude pouzivat prislusnej reneder, a musel by to
byt optimalne jediny akceptovatelny zpusob zadani adresy).

Jak uzasne se pracuje s relacema vsichni vime. Musel by to zaridit primo
editor tak, aby uzivatel vubec netusil, ze jde o nejaky relace.

Ostatne totez se tyka treba ruznych POI ktere k dane budove (nebo jeji
casti) patri, pokud tagujes hospodu, tak ta se zcela urcite nevyskytuje
v podobe bodu, ale jde minimalne o mistnost, coz bys i ve 3D byl schopen
otagovat za pomoci relace. Opet ale plati, ze to musi primo podporovat
editor, jinak to nikdo delat nebude.

Zkus si to totiz predstavit pri soucasnych moznostech. Rekneme takova 2
podlazni budova, na kazdem podlazi rekneme 5 mistnosti, kde ke kazde
jedne chces priradit tagovani na tema "tohle je kuchyn, tohle toaleta,
tohle sklad ... " a dohromady to otagovat jako budovu, ktera ma 2 adresy
... se v tech relacich ztratis.

BTW: vchod do budovy se taguje jako vchod a ne jako adresa.

BTW2: Kdypak bude konecne reneder (aspon ten primarni na OSM)
respektovat a renederovat tzv "nove" schema hromadne dopravy? To je
totiz taky soucast problemu - nikdo nebude neco tagovat nejake lepe,
kdyz to vede maximalne k tomu, ze to zmizi z mapy.