[Talk-cz] nejde zobrazit fotografie rozcestníků

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Středa Listopad 2 09:54:58 UTC 2016

I já bych se přimlouval k pročištění a zmenšení fotek. Jsou tam fotky zbytečně velké, což je nepříjemné hlavně při stahování v terénu. Fotka 5 MB se stahuje dlouho a když se stáhne, zjistím že je nečitelná, nebo je na ní něco úplně jiného.
Kdyby byl zájem, mohl bych s tím pomoci. Jen nevím jestli zmenšení či přeformátování fotky není v rozporu s licencemi starých fotek.

Milan