[Talk-cz] restaurace/pizzerie v blízkém okolí

Ladislav Nesnera nesnera na email.cz
Čtvrtek Listopad 3 11:25:23 UTC 2016

V mailingu konference OpenAlt <http://openalt.cz/2016/> (ano, již tento
víkend!), se nám objevil nevinný dotaz. Umíte je někdo za použití open
source nástrojů elegantně zodpovědět?

Díky a dovi na Altu   ;?)