[Talk-cz] nejde zobrazit fotografie rozcestníků

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Neděle Listopad 6 18:54:29 UTC 2016

https://api.openstreetmap.cz/table/name/petr1888?limit=2
omezeni poctu

https://api.openstreetmap.cz/table/name/petr1888?limit=2&offset=2
omezeni poctu plus posun v seznamu, neni k tomu akorat zadne posouvatko

nekdo by ho mohl napsat.