[Talk-cz] Dotaz relacím street / building / area - zobrazení v mapniku apod. + 3D budovy

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Pátek Listopad 11 13:37:46 UTC 2016

Dne 11.11.2016 v 14:13 majka napsal(a):

> *Můžete se prosím někdo podívat?* Odkaz je
> https://openstreetmap.cz/#map=18/48.97529/14.47678 , 3D pohledy na
> http://demo.f4map.com/#lat=48.9752330&lon=14.4762250&zoom=19 nebo
> https://osmbuildings.org/?lat=48.97441&lon=14.47564&zoom=17&rotation=0&tilt=30
> Ta katedrála na osmbuildings ještě není vykreslená detailně, chvíli to
> tam trvá.
>

> Začínám přemýšlet o tom, že hraní s 3D budovami nechám a tyhle 2 (tedy
> celkem 3, včetně Vodárenské věže) vyexportuju bokem a v databázi
> smáznu a nechám jen půdorysy. Přece jen je podstatnější, aby se budova
> [...]

Taky jsem se v tom placal a podle dokumentace jsem to nedal. Pomohl mi
az Jan March. Tady mas funkcni pripad domu s garazi, kde kazdy z nich
maji jinaci strechu, ale na katastru je to jedna budova:

https://www.openstreetmap.org/way/337668404

ergo - pridej to do relace "building" a tem jednotlivym kouskum pridejt
taky building=yes.

Mirek