[Talk-cz] Udělal jsem chybu v rozcestníku

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Pondělí Listopad 14 20:04:33 UTC 2016

Ahoj, pokud bude nová fotka aktuálnější, čitelnější nebo jinak lepší tak nebude na škodu. Rozcestníky mohou mít i více fotek, značení se občas mění a lze tak dokumentovat případné změny.
Asi už máš nastudováno, kdyby ne, "návod" na photo DB je zde:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:PhotoDB

Milan