[Talk-cz] Nekonzistence turistického značení

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Úterý Listopad 15 06:39:11 UTC 2016

V celé oblasti otevřených Brd se bude nově značit ještě dlouho. Podobných nekonzistentností je tam víc.
Tento problém vyřeší přebarvením hrotu směrovky, jak už jsem viděl na více místech.
Chyby ve značení lze hlásit pomocí online formuláře na http://www.turistickeznaceni.cz/

Milan