[Talk-cz] Rozhovor s předsedou Rady značení KČT

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Listopad 17 10:42:56 UTC 2016

Dne 15.11.2016 v 18:50 Miroslav Suchý napsal(a):

> Tak jednoduche to neni. Maznout stetcem je jenom u preznaceni. U noveho
> znaceni se jeste musi cistit povrch. Trasa se musi projit minimalne
> jednou pred znacenim. Spise vicekrat. Navic je kolem toho dost
> papirovani. Tu novou trasu u nas jsme zarizovali pul roku.
>
> Mirek

Porad se bavime o tom, ze ty prachy ma stat jen material, a zatim at
strilim jak strilim, tak mi z toho vychazi velmi slusnej vejvar. Pricemz
99% toho je obnova stavajicich tras.

I kdyby meli proplatit tech 20kKm/rok projeti autem, tak to (ciste
nakladove) je nejakych 5Kc/km ... A jestli maj tisic lidi ktery
znackujou a kazdymu kazdej rok koupej za litr (a to opet hodne prehanim)
monterky ... tak ses porad radove jinde, nez kolik si za to uctujou.

Protoze tohle je vic, nez kolik by si za to rekla lecjaka firma.

Nebot pokud si najmu rekneme 10 lidi, co budou denne znacit prumerne
6km, tak to mas 365*6*10 = 22kkm. A to se rozhodne nepredrou, paac pri
stredne 20 pracovnich dnech to porad je +- 8km/den, coz, kdyz opet
prezenu, sou 4 hodiny prace.

Deset lidi, kralovsky zaplacenejch 10x50kx12 = 6M ... 4 rekneme propalim
na material a 5 mi de do kapsy.