[Talk-cz] Dotaz relacím street / building / area - zobrazení v mapniku apod. + 3D budovy

Jan Macura macurajan na gmail.com
Sobota Listopad 19 00:25:51 UTC 2016

Ahoj

 Bohužel v mapniku je už dlouho "bug" (nebo feature?), že highways s
> area=yes přeplácnou vše ostatní nezávisle na layer. Oprava spočívala v tom,
> že jsem náměstí zkonvertoval na multipolygon a obrys kostela hodil jako
> inner.

Nechá se někde zjistit, zda je to bug nebo feature? Tj. jestli to
"opravovat" v datech nebo to reportovat a kopat do vývojářů ať opraví
Mapnik?
Teď jsem totiž skončil na tom samém problému. Nacpal jsem layer klíče kam
jsem mohl a efekt žádný...

Díky
 Honza/YjM