[Talk-cz] Seznam všech katolických kostelů s bohoslužbami s UUIDs

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Úterý Listopad 22 09:34:04 UTC 2016

Zdravím,

Dne 21.11.2016 v 11:58 Matěj Cepl napsal(a):
> a jednak bych pouvažoval jestli by výše uvedené URL nebylo dobré
> přidat jako standardní URL kostela (v attributu website).
Ano, pokud tam už není něco jiného. Osobně bych odkazoval především
stránky farnosti a toto dal do opening_hours:url=*, pokud nastane
kolize. Aktuálnost údajů mimo města bývá slabá, jak jsem si vyzkoušel.
Na úrovni farností bývá větší základna "gramotných" kteří dokážou udělat
web a mají zájem aby to tam bylo... myslím...

Hezký den!
Vláďa