[Talk-cz] Zrusene zastavky

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Středa Listopad 23 13:42:20 UTC 2016

Zrovna mám dělat jeden projekt, kde by se měla stavebně upravovat
nepoužívaná zastávka a opět používat.
Pak jsou zastávky, které se používají výjimečně, třeba jen při výlukách.
Jediné, co má asi smyl odstraňovat jsou zastávky, které byly zrušeny a
současně zřízena jiná zastávka v nové poloze
např. nová http://www.openstreetmap.org/node/664837454  místo původní před
COOPem kousek severněji

JAn