[Talk-cz] Železniční trať - kilometrická poloha bodu

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Listopad 28 14:44:32 UTC 2016

Dne 28.11.2016 v 13:56 Jan Macura napsal(a):
> Zdravím,
>
> ono i u těch železničních tratí jsou lecjaké záludnosti. Nemůžu mluvit
> za ČR, ale třeba ve Švédsku mají značení po kilometrech, které z
> několika důvodů většinou vůbec nejsou dlouhé 1 km. Například se postavil
> most přes jezero tam, kde trať původně šla kolem, celá trať se tím
> zkrátila, ale kilometráž se přizpůsobila původnímu značení. Divil bych
> se, kdyby v ČR byl sofistikovanější systém..
> Takže kdyby nějaký GISák dostal nápad, že si napočte kilometry na linii
> trati a spočtenou kilometráž uloží do objektů na trati, tak to ho rovnou
> [...]

Cus,
v CR to je urcite na mnoha mistech podobny, a nejen na zeleznici, vzdyt
D8 ma treba i zaporny kilometrovniky. Co sem zahlid u trati, tak na
spouste mist muze byt znaceni (kilometrovniky) klidne jeste z
rakousko-uherska, a mezi tim doslo u casti trate ke vsemoznym prelozkam ...