[Talk-cz] Rozdělení červené

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Pondělí Listopad 28 20:37:14 UTC 2016

Ahoj,
potřeboval bych pomoci s rozdělením turistické trasy. To by v iD bylo
nadlouho, tak jsem nastartoval JOSM a ... vzdal to.

Tady v tomto úseku:
http://mtbmap.cz/#zoom=14&lat=49.20988&lon=16.38044

Došlo k přeznačení červené na modrou. Tj. ze směru od jihu červená končí
v Zastávce. Od Zastávky na sever vede místo původní červené nová modrá.
Přes Chroustovské údolí až do Domašova, kde modrá končí na náměstí u
rozcestníku.

Z Domašova na sever pokračuje dál červená, ale ne jako původní trasa,
ale jako pokračování relace
ve směru od Ostrovačic jsem ji právě vyznačil, takže na mtbmap.cz ještě
není vidět, ale v OSM už je.

K přeznačení v reáli došlo, protože jinak by se v Domašově sešli tři
červené (což je současný stav v mapě).

Pokud by se toho ujal někdo zdatný v JOSM, tak budu moc rád.

Mirek