[Talk-cz] OSM na konferenci OpenAlt? | 5.-6. listopadu | Brno

Ladislav Nesnera nesnera na email.cz
Neděle Říjen 2 18:05:22 UTC 2016

Zdravím vespolek

Koukám na témata, co se nám sešla na tento ročník OpenAltu - 5.-6.
listopadu v Brně, a chybí mi tam něco z OSM světa. Přitom vzhledem k
letošní aktivitě mi přijde, že je o co se podělit..

Také bych byl moc rád, kdyby se i v Brně rozjela skupinka "Missing Maps
ČR <https://www.facebook.com/groups/missingmapscz/>" a Alt mám za dobrou
startovací příležitost, ale to předbíhám jednáním, která se rýsují na
příští týden.

Zkrátka, je-li trochu chuť a síla, prostor je. Uzávěrku máme 3.10., ale
pár dnů ještě dolaďujeme, tak se tím nenechte zbytečně odradit. Stačí
vyplnit formulář <https://openalt.cz/2016/form_prednasejici.php>..    ;?)