[Talk-cz] Jak zanést sdílení koloběžek

Jan Macura macurajan na gmail.com
Neděle Říjen 2 19:38:43 UTC 2016

Ahoj,

až to budeš přidávat do mapy, tak by se tam měla vyplnit i dostupnost,
jinak to bude dost matoucí. Ty koloběžky jsou totiž přes týden vyhrazené
jen pro studenty ZČU přes JIS karty a přes víkend jsou dostupné i pro
ostatní, ale zase je tam omezení, že půjčovatel musí mít Plzeňskou kartu.
Možná použít access = customers? Nebo podrobněji access:conditional =
customers @ (Sa-Su)? Ale netuším, zda do toho jde nějak zakomponovat ta
povinnost mít speciální kartu.

Honza/YjM