[Talk-cz] prehled tras ve Wiki

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Říjen 3 07:22:57 UTC 2016

Ahoj,
co takhle to rozdělit na podstránky? Třeba dle typu? Hiking/Ski/Cyklo/Horse?

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Holub <hopet na ics.muni.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 3. 10. 2016 9:18:39
Předmět: [Talk-cz] prehled tras ve Wiki

"Hoj,

narazil jsem na problem s OSM Wiki: chtel jsem zaktualizovat prehled
tras:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Trasy_K%C4%8CT
ale zda se, ze uz narazime na nejake velikostni omezeni stranek. Zkousel
jsem to tam nahrat pred prazdninami i ted a vysledkem je bud chyba serveru
5xx nebo prazdna odpoved. Firefox i Chrome identicky. Ten seznam tras ma
>500kB v soucasnosti.

Otazka: co s tim dal? Budeme to chtit udrzovat a nekdo se na to zkusi
podivat, nebo to oznacime jako deprecated? Je asi dost na pytel mit
stranku, ktera uz neni aktualizovatelna...

Diky,
Petr