[Talk-cz] OSM na konferenci OpenAlt? | 5.-6. listopadu | Brno

Ladislav Nesnera nesnera na email.cz
Pondělí Říjen 3 15:49:22 UTC 2016

Mirku, díky! A do podmínek bych dal - "vyšlápnuté pohorky a rozcestník
sebou" :-D

Čerstvá zpráva - Missing Maps na Altu budou! Před chvílí jsme si na to s
Janem Höhmem kývli. Rámec bude klasický tj. přednáška uvádějící do
projektu (při troše štěstí též o konkrétní práci v terénu) + praktický
workshop 2-3 hodiny. Předpokládám, že budou potřeba dobré duše, které
pomohou účastníkům se zorientovat (alespoň takto se to osvědčilo v
Senioři píší Wikipedii). Tak o tom, prosím, začněte lehce uvažovat.
Určitě se s tím v průběhu října ozvu.

;?)