[Talk-cz] Turistická trasa v OSM - prosba o zkontrolování správnosti mého zadání

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Úterý Říjen 4 09:05:43 UTC 2016

ahoj Petře

prosím o která TODO na zmíněné wikistránce
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/Editing_Standards_and_Conventions#Turistick.C3.A9_zna.C4.8Den.C3.AD)
jde? Zkouším návrhy odpovědí, případně je prosím promítni zpět do wiki:

   * TODO: dovolujeme více hodnot oddělených středníkem

rozhodně bych byl proti, relace by v tomto místě měla definovat hodnotu
jednoznačně - už proto, že v praxi takto mapujeme (definujeme) jednu
konkrétní trasu, která je z principu právě taková (foot, hiking, bicycle,
ski, horse...). A to už i s ohledem na další vlastnosti relace, jako je
definice osmc:symbol=*, které jsou unikátní právě pro trasu určenou pro
konkrétní užití

   * TODO: jaký je rozdíl mezi foot a hiking?

toto je popsáno IMHO přesně a nezáměnně o odstavec výše: foot - nenáročná
trasa pro pěší, typicky např. kolonáda, stezka podél pobřeží, naučná stezka
v intravilánu... ; hiking - turistická trasa různých obtížností (typicky v
ČR turistická značená trasa KČT)

   * TODO: navázat na WikiProject_Czech_Republic/OTM_značkový_klíč
   (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/OTM_zna%C4%8Dkov%C3%BD_kl%C3%AD%C4%8D)
   , které poskytuje pěkný vizuální návod - je potřeba jej také
   zaktualizovat!

jestli to znamená potřebu namalovat vzory značek, na to už nemám časovou
kapacitu... nabízí se někdo? Udělat banku nekonečného množství kombinací...?

díky za případnou reakci

vop