[Talk-cz] tagování NS Cesta jediného boha

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Říjen 4 09:23:45 UTC 2016

Co s tímhle případem - už jsem se na to ptala, ale nevím jestli to bylo
jasně pochopené. Pro ilustraci odkaz na rozcestníky
https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/Rudolfov_Na_Americe.jpg a
https://api.openstreetmap.cz/img/guidepost/CB234.jpg , ze kterých je to
jasné.

2 naučné stezky, značené naprosto totožně. Pásové značení KČT a název trasy
"NS xxx". Ta trasa (žlutá, resp. zelená) nevede nikam jinam, nemá další
návaznost, je to jen a pouze tohle. Stále se nemůžu zbavit dojmu, že by to
nemělo být každé mapováno dvěma relacemi, protože samostatně nepřežije ani
jedno z toho.

Ještě jsem do toho mého původního zadání nesáhla, zatím to nechávám tak jak
jsem to zadala předtím, než jsem poprvé chtěla zkontrolovat zadání dat.

Ještě jednou díky.

Majka