[Talk-cz] Turistická trasa v OSM - prosba o zkontrolování správnosti mého zadání

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Říjen 4 09:46:48 UTC 2016

Jestli jde o to namalovat ty značky, můžu to během dneška udělat. Jen mi
dejte přesně vědět požadavky - tj. v jakém formátu (svg/png) případně u png
velikost a kam/komu to pak předat.

Pořád mi tady prší, takže dneska toho moc nenacestuju...

Majka