[Talk-cz] Značky KČT v svg + png 50x50, pár mapových značek

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Říjen 5 12:13:03 UTC 2016

Dala jsem dohromady svg primárně pro značky KČT podle jejich definic, zcela
nově přibyla okružní koňská trasa (podkova) a značky konce trasy
(čtvereček). Doplněny jsou všechny barevné kombinace, které by se měly
vyskytovat. Provedení značek jsem udělala podle toho, co už bylo na
wikipedii, tedy včetně orámování částí, které v reálu neexistuje.

Přidáno je zatím jen pár mapových značek, které tu chyběly, můžu bez
problémů pokračovat.

Vygenerovány jsou k nim také obrázky png 50x50, které jsem našla použité na
wiki, není problém skriptem vygenerovat další velikosti na přání.

Zatím jsem vše jen nahrála na dropbox
<https://www.dropbox.com/sh/fyqj6hbfgonnali/AAB7rSxGF19nu-ni_WyuF-pPa?dl=0>,
odkud je možné si je stáhnout, svg jsou rozdělené do podadresářů, ta png
jsou všechna pohromadě.

Bohužel si netroufám na editaci wikipedie, i když už jsem se konečně
prokousala přihlášením. Mám strach, že bych udělala víc škody než užitku.

Takže navrhuji, že můžu zatím být na dálkové ovládání - dejte pokyn co
chybí, a já se dám do kreslení.

Majka