[Talk-cz] Magistrát České Budějovice - označeno několikrát, jak napravit?

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Říjen 5 13:17:14 UTC 2016

Náhodou jsem koukla na náš magistrát na osmap
<https://openstreetmap.cz/#map=19/48.97437/14.47313&layers=AG> a zjistila
jsem, že je až příliš aktivně otagován - prakticky je totiž v mapě 5x na
tomtéž místě.

Podle mého by se ty tagy "townhall" a jméno "Magistrát České Budějovice"
měly všude z budov stáhnout, a ponechat jen bod u hlavního vchodu,
minimálně do doby, než se případně zmapuje jeho vnitřní rozložení.

Pro mimobudějovické - ten komplex budov je vzájemně průchozí, funguje jako
celek, nezávisle na tom, že ho tvoří "na papíře" samostatné budovy a má 2
oficiální vchody, přitom jeden pro magistrát a jeden pro živnostenský úřad.
Takže já osobně bych zatím ke každému z těch vchodů dala bodem příslušný
poi.

Můžu to takhle opravit, nebo něco mluví proti tomu?

Majka