[Talk-cz] Openstreetmap a katalog.apha.cz

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Středa Říjen 5 23:00:27 UTC 2016

Dobrý den,

děkuji Vám oběma za odpověď. Myslím ale, že se dostáváme do situace, kdy
si sám nejsem úplně jist, co odpovědět a bylo by dobré do konverzace
zapojit představitele české OpenStreetMap komunity. Proto tento email
přeposílám (s celou historií naší dosavadní konverzace) na emailový list
talk-cz na openstreetmap.org.

Nyní k Vašim emailům:

* co se týče významu OpenStreetMap v Česku, opravdu nevím, jak
odpovědět. Databáze údajů OpenStreetMap je využívána řadou různých
programů (od webových aplikací jako https://openstreetmap.cz/ a
http://www.openstreetmap.org/, přes různé desktopové aplikace pro
všechny normální operační systémy, po třeba aplikaci OSMAnd pro Android
a iPhone http://osmand.net/).

* Nepochopil jsem úplně jak by byla nějaká integrace možná? Existuje
nějaké API, nebo by byly k dispozici nějaké dumpy (předpokládám, že by
to stačilo při dostatečné frekvenci a bylo by to asi méně namáhavé na
Váš server)?

* Jinak samozřejmě forma integrace do jednotlivých aplikací závisí na
jednotlivých autorech, ale třeba http://www.openstreetmap.org/query
umožňuje po stisknutí otazníčku na liště na pravé straně a kliknutí na
příslušnou ikonku získat podrobný náhled na vlastnosti daného objektu
(viz. třeba http://www.openstreetmap.org/way/217818426 ... kostel
Zvěstování Páně v Úvalech u Prahy).

Další dotazy jsou samozřejmě vítány, a prosím hlavně účastníky na
emailovém listu, kteří vědí více o jednotlivých podprojektech OSM, aby
se vyslovili.

Prosím také všechny zúčastněné, aby používali Odpovědět všem (Otec
Ptáček a Ing. Bernard nejsou zapsáni na listu).

Děkuji,

Matěj Cepl

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

Those to whom evil is done \\ Do evil in return.
    -- W. H. Auden, September 1, 1939
       http://www.poets.org/viewmedia.php/prmMID/15545