[Talk-cz] GE Money -> Moneta Money

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Říjen 7 08:10:22 UTC 2016

Ano, banka je nově "MONETA Money Bank, a. s.", jinak se nezměnilo nic (tedy
až na související logo a typ písma firemních dokumentů). Pro jistotu
oficiální adresa banky tak jak ji sami uvádějí: MONETA Money Bank, a. s.,
Vyskočilova 1422/1a, 140 28 Praha 4 – Michle, IČ: 256 72 720

Tuhle informaci jsem měla z první ruky, jen mi nedošlo, že to bude třeba v
OSM změnit.

Majka