[Talk-cz] Čísla železničních stanic

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Neděle Říjen 9 13:46:12 UTC 2016

Ahoj,

Pokusím se odpovědět. Bohužel s importy nemám zkušenosti, takže můžu poradit
pouze odkazem na informace.

1) Formát referenčního čísla. U nás se v OSM používá šestimístný kód (např.
pro Brno hl.n. je to 332957), který reprezentuje evideční číslo dle SŽDC.
Jak už jsem psal, postačí přidat jej jako railway:ref k bodům railway=
station/halt. Je třeba dát pozor na to, že některé stanice mají tyto tagy
přidány na OSM cestu reprezentující výpravní budovu. Součástí importu by
mohlo být přesunutí přislušných tagů na nově vytvořené uzly. V ideálním
případě :-)

2,3) Ano, jde o import. Proto bude nutné nechat ho oficiálně schválit. Viz
zde(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import).

Snad to pomůže,

Michal