[Talk-cz] Labe-Elbe meeting - shrnutí

Martin Tesar osmmtb na gmail.com
Pondělí Říjen 10 08:03:56 UTC 2016

Ahoj,

díky Mirkovi za shrnutí sobotního dne. Já jsem zůstal až do neděle, tak
něco málo doplním. Jinak je všechno stručně popsáno na zmíněné stránce na
wiki:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Elbe-Labe-Meeting#Saturday-Sunday.2C_October_8th-9th
Dole je i foto :)

V neděli dopoledne představil Roland Unger projekt WikiVoyage (alternativa
WikiTravel) a ukázal, jak využívají mapy a data OSM, jak propojují klasický
článek s mapou a podobně. Příklad zde (vyzkoušejte "Dynamische Karten"):
https://de.wikivoyage.org/wiki/Miny%C4%81

Během oběda a odpoledne se utvořily malé diskuzní skupinky. Mě zajímaly
turistické mapy i vykreslování map obecně, vector tiles. Ke konci to
vypadalo, že se začne něco i hackovat :)

Když jsem se loučil, probíral jsem s Jochenem Topfem (Geofabrik, Taginfo,
Osmium) příští ročník setkání Elbe-Labe. Byli by rádi, kdybychom se v
pořádání střídali a rádi nám s tím pomůžou. Víc někdy u piva.

Pěkný den,
Martin