[Talk-cz] economia

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Říjen 10 18:20:17 UTC 2016

Tak jsem si počkal - a dočkal jsem se:

EGO číslo 40, 7.10.2016, článek "Malmö a Kodaň", připravil Miloš Čermák.

Ten autor ... to je takový pěkný fail, jsem zvědav, co nám na to zrovna
M.Č. řekně.

út 5. 1. 2016 v 14:01 odesílatel Dalibor Jelínek <dalibor na dalibor.cz>