[Talk-cz] osmap.cz: Tur. trasa zobrazovaná tam, kde není ani v datech

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Říjen 11 05:17:28 UTC 2016

My taky děkujeme ;-)

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vejsada <osm na propsychology.cz>
Datum: 11. 10. 2016 0:03:36
Předmět: Re: [Talk-cz] osmap.cz: Tur. trasa zobrazovaná tam, kde není ani v
datech

"Ahoj všem,

díky Mariánovi za upozornění. Jednalo se o chybu, takovou tu hnusnou,
která se projeví jen výjimečně.

Stručně řečeno, pomíchaly se jabka s hruškami, tedy nodes a ways. V jisté
tabulce pro Mapnik, ze které se ty tur. cesty počítají, je sloupec s
názvem parts. Ten obsahuje seznam osm_id, které jsou součástí relace.
Nevím proč, asi z historických důvodů (?) jsou tam opravdu jen osm_id (bez
specifikace, zda se jedná o node nebo way). A tak se pomíchaly nodes a
ways tak, že node, který má stejné osm_id jako předmětná way, je členem
relace, kterážto je turistickou trasou. Proto se tam ty barvy vykreslily.

Chyba opravena, týkala se tří cest.

Overlay turistických tras se překresluje každý den, trvá to chvilku. Teď
jsem ho kvůli té chybě překreslil také, takže overlay je už správně.
Základní turistická mapa bude překreslena dnes (úterý) dopoledne.

Dne Út 4. října 2016 07:54:51, Marián Kyral napsal(a):

> Divné, divné. Trasy se už obnovily (změny co jsem dělal v sobotu tam už
> jsou), v datech na téhle ulici žádné relace nejsou, ale stejně se tam
> zobrazuje modrá a žlutá.
>
> Petře,
> můžeš se na to prosím kouknout?
>

> https://openstreetmap.cz/#map=17/49.02545/14.48029&layers=dKAGB