[Talk-cz] Volební okrsky

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Úterý Říjen 11 12:13:06 UTC 2016

Tak jsem se v souvislosti s volbami koukal na server volby.cz
a snažil jsem se zjistit jak hlasovali lidé ve volebním okrsku
kde jsem se narodil (a už tam nebydlím). Tak jsem dospěl na
stránku
http://volby.cz/pls/senat/se211?xjazyk=CZ&xdatum=20161007&xobvod=25&xobec=500178
a moc jsem zatoužil, abych někde na openstreetmap.cz (nebo
někde) mohl nalézt mapu jednotlivých volebních okrsků. Jaké bylo
moje překvapení, když jsem zjistil, že ČÚZK dokonce publikuje
obrovské seznamy všech (?) adres na
http://www.cuzk.cz/Uvod/Produkty-a-sluzby/RUIAN/Volebni-okrsky-v-RUIAN/Volebni-okrsky-v-RUIAN.aspx
včetně souřadnic jednotlivých domů (?). Navíc OSM na to má
i předpřipravený tag
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:boundary%3Dpolitical
Pracoval někdo na importu těch dat do OSM?

Pro Prahu něco takového existuje (na
http://mpp.praha.eu/app/map/okrsky/index_mistnosti.html) ale
nějak mi to nic nenašlo.

Hezký den,

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

Don't anthropomorphize computers.  They don't like it.