[Talk-cz] Dotaz na mapovani silnicnich pruhu

Ratt Snake rattsnake na gmail.com
Úterý Říjen 11 13:03:17 UTC 2016

Ahoj,
Nejsme si jit jak je to se stavem "propoal" ale pokud se nepletu tak ještě
nedávno např. Osmand nereagoval na tag lanes:both_ways ale frunovla pouze
na lanes:forward a backward. Proto jsem pro náhradu.
Pavel