[Talk-cz] Volební okrsky

Martin Hejna martin na ttkd.cz
Středa Říjen 12 14:59:14 UTC 2016

Tak z te stranky
http://www.cuzk.cz/Uvod/Produkty-a-sluzby/RUIAN/Volebni-okrsky-v-RUIAN/Volebni-okrsky-v-RUIAN.aspx

mi prijde, ze volebni okrsek je definovany plochou. Viz veta:
Volební okrsky jsou beze zbytku skladebné do území obcí, respektive městských částí/obvodů v případě členěných statutárních měst.

Zaroven je tam odkaz na peknou tabulku
http://www.cuzk.cz/Uvod/Produkty-a-sluzby/RUIAN/Volebni-okrsky-v-RUIAN/Mimozy-uzemni-anomalie.aspx
http://www.cuzk.cz/Uvod/Produkty-a-sluzby/RUIAN/Volebni-okrsky-v-RUIAN/so-mimozy.aspx

kde jsou uvedeny adresni body patrici obci A, ale lezici v uzemi obce B. Je jich 503 v cele CR.
A instrukce zneji:
Řešení mimóz (tzn. případů stavebních objektů očíslovaných obcí A, ale nacházejících se v katastrálním území obce B) spočívá v dohodě zúčastněných obcí podle § 26 zákona o obcích.

Martin Hejna