[Talk-cz] České Budějovice - omezení vjezdu do centrální zóny 6t - jak udělat bezbolestně

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Říjen 13 08:06:32 UTC 2016

Začala jsem přidávat detailnější informace k silnicím vč. omezení vjezdu v
krajském městě.
Přitom jsem narazila na jedno, které se týká celé centrální zóny. Jedná se
o omezení vjezdu vozidel nad 6t do zóny definované tady
<https://www.dataplan.info/img_upload/c6e3eef692b618867bd4ece4fa16cf48/obr.__.1.jpg>
+ pár míst mimo, na která jsem narazila.

Ty podmínky jsou (snad správně) nadefinované jako "maxweight=6 +
maxweight:bus=none + maxweight:conditional=none @ permit_holder"

Co s tím v datech? Nadefinovat tu zónu jako nějaký typ relace, vložit tam
všechny ulice kterých se to týká a dát ty tagy tam + doplnit na odbočovací
pruhy (lanes)? Nebo to dát na každou jednotlivou ulici v téhle zóně?

Vypadá to, že potřebuji školení buďto na JOSM nebo na online nástroje :)

Prosím o nakopnutí správným směrem, a ideálně poradit, jak vybrat všechny
ulice uvnitř takto definované zóny, ať už s tím budu dělat cokoli.

Jakékoli hromadné zásahy bych ráda udělala jediným changesetem, kvůli
případné reverzi, kdyby se nezadařilo.

Díky.